ברור!
אסביר לכן למה..
המטרה השיווקית שלך היא שהפקת הסרטון תהיה כזו מוצלחת ויראו אותו אלפי אנשים ובתכלס, ששהטלפון לא יפסיק לצלצל.
יש לך ראש יצרתי שאין דברים כאלה.. ארגנת הכל.. חשבת על הכל, אבל על פרט אחד קטן קטנטן לא לחקת בחשבון.
הוויס של הסרטון.
אם לא ישמעו אותך טוב תוך שלוש שניות הצופה שלך עובר לפוסט אחר.
לא חשוב כמה זמן חשבת על הסרטון, לא חשוב לאן נסעת כדי לצלם אותו
אם לא שומעים אותך טוב אז ביי. נקסט, הייתי פה…
אז בחזרה לשאלה האם יש למיקרופון השפעה על כמות הצפיות ברור!
אני משתמשת במיקרופון boya קטן שנכנס שמתחבר בקלות למצלמה שלי וגם לנייד. האיכות שלא מצויינת ויש לו חוט מאוד ארוך.
אני מכניסה אותו מתחת לחולצה ואף אחד בכלל לא רואה אותו.
ככול שהסרטון שלך יהיה יותר איכותי ישארו יותר זמן לצפות בו.
אז אם את שואלת אותי מה הציוד שאת חייבת לסרטוני תדמית
האחד מיקרופון יאכותי.
חצובה טובה – כזו שאפשר לשחק עם הגובה שלה כך שגם אם תעמדי היא תהיה בגובה שלך והסרטון יראה מקצועי ותקבלי המון צפיות ועוד לקוחות.